Servicepunt Homerr

 

 

Wij zijn een Homerr service point. Hoe werkt dat? Dat zullen we je uitleggen!

– Verzenden
Verzenden met Homerr werkt makkelijk, en snel. Als je Homerr als verzendoptie hebt gekozen bij je aankoop op een website, krijg je een QR-code toegestuurd. In deze code zitten alle verzendgegevens verpakt. Neem je pakketje en de QR-code mee naar ons, en wij maken je pakket gereed voor verzending. Meer dan je pakketje en de code heb je dus niet nodig! Zelfs geen adres op de verpakking (hoewel dat wel mag natuurlijk). De QR- code hoef je ook niet te printen, op je telefoon is voor ons voldoende. Je hoeft je niet te identificeren om te versturen.  De bevestigingen van verzending en track en trace regelt Homerr, en die zul je van hen ontvangen.

– Afhalen
Als je zending bij ons is afgeleverd krijg je een bericht en kun je komen afhalen. Hiervoor heb je niets anders nodig dan een identiteitsbewijs (paspoort, ID of rijbewijs.) Zo simpel is het!

– Verder van belang
Homerr is een milieubewust bedrijf. Om te zorgen dat het aantal autoritten beperkt blijft, organiseert Homerr de routes heel goed. Dit betekent in praktijk dat er twee keer per week een koerier komt om pakketten te halen en brengen. Op dinsdag en donderdag krijgen we nieuwe pakketjes binnen, en worden de volle postzakken opgehaald. Dat dit gevolgen heeft voor de snelheid van verzending spreekt voor zich. Doordat de ontvangende Homerr- punten ook met een efficient schema werken kan het zo maar zijn dat pakketjes minstens een week onderweg zijn. Helemaal niet erg vinden wij, want hoe milieubewuster hoe beter!

Ook bij Homerr kun je best een pakket afhalen voor iemand anders, neem dan wel het identiteitsbewijs van die ander mee! Ook bij Homerr kunnen wij geen verdere invloed uitoefenen op het verzendingsproces. Met klachten en vragen zullen we je altijd proberen te helpen, maar vaak moeten we je toch doorverwijzen naar het Homerr hoofdkantoor.

Reacties zijn gesloten.